Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 2

1
Autor:Županov
Naslov:Jedna anketa o stavovima radnika
Matična publikacija:Sociologija : časopis za sociologiju, socijalnu psihologiju i socijalnu antropologiju / [urednici Ilija Stanojčić i Rudi Supek], God. 2(1960), br. 1, 114-123
Impresum:Beograd : Jugoslavensko sociološko društvo : Sociološko odeljenje Instituta društvenih nauka, 1960
Sažetak:Rad je osvrt na neke rezultate istraživanja o procesima i preobražajima u socijalnoj organizaciji poduzeća.
Ključne riječi:sociologija rada * radnici * zadovoljstvo * mobilnost * stambeno pitanje * rangiranje funkcija u poduzeću
UDK:316.334.22
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:7864

2
ISSN:1846-5277
Autor:Stella, Antony
Naslov:Rangiranje visokoškolskih institucija
Matična publikacija:Časopis za visoko obrazovanje = Journal of higher education / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; Vol. 1(2007), br. 1., str.89-106
Impresum:Zagreb : Educa, 2007
Napomena:Str. 104-106: Bibliografija
Sažetak:<U visokom obrazovanju sve važnijim postaju mjerenja institucionalne kvalitete. U mnogim slučajevima to se mjerenje pretvara u zanimanje za rangiranje institucija u linearnim popisima od "najboljih" do "najgorih". Događalo se to unutar pojedinih zemalja u dužem vremenskom razdoblju, ali novija su pojava međunarodna rangiranja, usporedbe institucija u različitim zemljama. Međunarodna su rangiranja problematična zato što rangiranje daje pogrešan dojam vjerodostojnosti, vode institucionalno ponašanje u neprimjerenim smjerovima, a često su ih iskonstruirali isključivo mediji kao marketinško sredstvo. U ovom radu se pita: Koliko su utemeljene korištene metode? koliko su pouzdani podaci koji se koriste za rangiranje? reflektiraju li rangiranja na odgovarajući način kvalitetu institucija ili neki njezin aspekt/aspekte? Postoje li bolji načini da se unaprijedi smislena uporaba podataka o institucionalnoj kvaliteti? Autori predlažu da a)institucije i agencije za kvalitetu osiguraju što je više moguće informacija i da ih učine široko dostupnim javnosti kako bi se izbjeglo pojednostavljenje rangiranja; b)ekstenzivni podaci o institucijama trebali bi biti dostupni on-line putem paketa informacija koji omogućuju korisniku da pregleda podatke i izradi usporedne liste koje se temelje na indikatorima važnim za tu osobu; c)agencije za kvalitetu trebaju provoditi kampanje i osmisliti strategije kojima bi se približili javnosti kako bi pomogli zainteresiranim stranama upotrijebiti informacije o kvaliteti na primjeren način. Stručna prosudba uvijek je potrebna kako bi se protumačili svi indikatori, čak i oni koji se čine jasnim.>
Ključne riječi:visoko obrazovanje * sustav za kvalitetu * rangiranje
UDK:378
SignaturaPE 56540
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6824

Upit: UncontrolledTerms_swish=(rangiranje )

login