Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 1

1
ISSN:0350-154X
Autor:Dugandžija, Nikola
Naslov:Religijski poticaji u potrošačkom društvu
Matična publikacija:Revija za sociologiju : sociologijski tromjesečnik / [urednik Vjekoslav Afrić],God. 20(1989), br. 1-2 sup.(71), str. 157-165
Impresum:Zagreb : Sociološko društvo Hrvatske, 1989
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary
Sažetak:Potrošačko društvo pretvara religiju svoj servis. Obredna praksa se svodi na minimum. Dolazi do vjerske marginalizacije. Prinuda koja proizlazi iz potrošačkog društva primjetno umanjuje sve duhovne poticaje koji nisu njegov plod..
Ključne riječi:religija * renesansareligije * potrošačko društvo * vjerska marginalizacija
UDK:316.7:2
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:280

Upit: UncontrolledTerms_swish=(renesansareligije )

login