[knjiznica-eventuse] Kutije

Ivana Kukić ikukic at ffzg.hr
Mon Dec 3 10:36:57 CET 2018

Pa ne znam, mislim da neće biti previše. TO će biti kratka redovita objava
tako da bude aktivnosti na stanici, bez obzira na sve ostalo.

U slučaju da vidimo da je stvarno natrpano nekim objavama možemo mi lako
preskočiti koji put, ali mislim da je dobro da imamo neki stalan ritam
objava. Danas je dobro uletiti s tako nečime što je kratko i zabavno,
sigurno će nekog potaknuti da i drugi put malo provjeri što se događa kod
nas.

:D

Ivana Kukić, dipl.knjiž.
Knjižnica Filozofskog fakulteta,