[knjiznica-eventuse] Fwd: Noć muzeja

Stela Kos stkos at ffzg.hr
Mon Dec 3 18:37:00 CET 2018

Drage djevojke,

vidim da je Elvira iskrcala knjige dolje u prizemlju, budem i ja sad nekad
ove kaj su mi dostavili tu na kat. Goga je samo lijepo zamolila da joj ne
dižemo cvijeće na gornje police jer joj ga je teško zalijevati tak. Ja kao
vrtni patuljak ozbiljno suosjećam s njom :)
Drugo, i zato forvardiram Dorjin mail, kaj onda s tom Noći muzeja? @Višnja
Novosel <vnovosel at ffzg.hr> ? Prošlo je tjedan dana od inicijalnog sastanka,
ako ćemo se uključiti, trebalo bi polako početi planirati... Ako nećemo,
trebalo bi obavijestiti Denisa? Mislim da ne bi trebalo biti kolizije, ako
je Dan otvorenih vrata po danu, a Noć muzeja je, no, pa noć :) Jedino ako
je prostor rezerviran za nešto ili smo mi angažirane za nešto? Javite što
prije da se možemo konsolidirati, ide kolektivni i vremena je manje nego se
čini...

P.S. offtopic totalni, Elvira, med stiže drugi tjedan, popodnevna pa mi je
bed ljudima uletati tak kasno navečer...

pozz,
stela