[knjiznica-eventuse] Shakespeare_izložba

Ivana Kukić ivanakukich at gmail.com
Thu Jun 14 14:06:16 CEST 2018

Bok cure!

Apdejt oko izložbe!

Produžen je i službeno rok za predaju njihovih radova do 17.6. I sad, piše
da će izložba biti postavljena 18.6.,a to je ponedjeljak. Mene nema taj dan
pa bih prebacila postavljanje izložbe za utorak. Mislim da jedan dan neće
napraviti veliku razliku, a dobro će nam doći jer je sve jako na knap.

Saša Gorički koji pomaže oko printanja plakata za izložbu je isto tako na
godišnjem do ponedjeljka pa će on tek taj dan srediti plakat. Mila Maršić
nam je pripremila knjige i nalaze se u njezinom uredu, pokazala mi je koje
su i gdje stoje tako da to imamo.

Kristina iz udruge Kazalište i mladi će nam isto poslati radove koji su
stigli na natječaj. Zasad se radi o jednom radu. Ako ostane tako, imamo
srećom sve ostlae sadržaje koje smo samostalno pripremili pa će izložba
ipak imati nešto.

:D

Ivana Kukić, dipl.knjiž.
Knjižnica Filozofskog fakulteta,