[knjiznica-eventuse] Shakespeare_izložba

Dorja Mučnjak dmucnjak at ffzg.hr
Thu Jun 14 14:09:30 CEST 2018

Dravo, Kukiy!

From: Eventuse <eventuse-bounces at mjesec.ffzg.hr> On Behalf Of Ivana Kukić
Sent: Thursday, June 14, 2018 2:06 PM
To: eventuse at mjesec.ffzg.hr
Subject: [knjiznica-eventuse] Shakespeare_izložba

Bok cure!

Apdejt oko izložbe!

Produžen je i službeno rok za predaju njihovih radova do 17.6. I sad, piše da će izložba biti postavljena 18.6.,a to je ponedjeljak. Mene nema taj dan pa bih prebacila postavljanje izložbe za utorak. Mislim da jedan dan neće napraviti veliku razliku, a dobro će nam doći jer je sve jako na knap.

Saša Gorički koji pomaže oko printanja plakata za izložbu je isto tako na godišnjem do ponedjeljka pa će on tek taj dan srediti plakat. Mila Maršić nam je pripremila knjige i nalaze se u njezinom uredu, pokazala mi je koje su i gdje stoje tako da to imamo.

Kristina iz udruge Kazalište i mladi će nam isto poslati radove koji su stigli na natječaj. Zasad se radi o jednom radu. Ako ostane tako, imamo srećom sve ostlae sadržaje koje smo samostalno pripremili pa će izložba ipak imati nešto.

:D

Ivana Kukić, dipl.knjiž.
Knjižnica Filozofskog fakulteta,
zbirka za psihologiju