[knjiznica-eventuse] Bergman

Elvira Gotal egotal at ffzg.hr
Tue May 8 09:24:51 CEST 2018

sam za ovaj Lucijin prijedlog filmića.....  imamo zaista dovoljno
materijala za iskoristiti.... Sad to samo treba dobro organizirati i
prezentirati... možda filmove u dio vitrina, s pripadajućim citatima,
scenama i svime vezanim uz filmove... čak na rubove vitrina možemo
zalijepiti te scene iz filmova.... književnost na drugu stranu s
pripadajucim citatima, a njega i autobiografske citate u okvire i
ogledala razbacano....  ???

Inja, ovo je diiiiivno :)