[knjiznica-eventuse] Bijela inspirativna kutija/Crna kutija smijeha

Elvira Gotal egotal at ffzg.hr
Sat May 26 14:06:11 CEST 2018

Pozdrav svima.

subota danas, ali ja tu pa eto da iskoristim priliku da pitam... Što
mislite o tome da petkom ide inspiracija tjedna. Koncept vrlo sličan vicu
tjedna, ali bi išao petkom i to ne iz crne kutije smijeha već iz bijele
kutije inspiracije :))

Sami bi ubacivali citate i poruke (inspirativne, zaljubljene,
motivirajuće, prijeteće i slično) to bi možda potaklo i komunikaciju i
odgovore i još veću vidljivost na fejsu.

Ono što bi moglo biti dodatak, kad bi išli citati (može se navesti knjiga)
pa bi oni pronašli citat i sliknuli taj dio.... a mi bi javno objavili
neki LAJK ili nešto slično za tog korisnika (u smislu pohvale javne....
nekak... ne znam, neki lajk, potvrdu kao malu nagradu, a da nije
nagrada......)

Znam da su i Katarina i Žana razmišljale u tom smjeru što korisnici žele i
kako im dati prostora da se izraze i imaju nekih ideja... pa da svi malo
nabacamo ideje o tome....
što mislite?