[knjiznica-eventuse] sastanak

Lucija Klanac klanac.lucija at gmail.com
Wed May 30 18:38:00 CEST 2018

e čak sam mislila - stvarno ne znam koliko je to dobra ideja, samo mi je
palo na pamet kad je Bergman išao. da im možda darujemo nešto tipa -
ulaznica za Kino Europa ili Tuškanac. nešto da je i dalje vezano uz knjige
- možda ekranizacija nekog djela. kažem, stvarno ne znam koliko je to
izvedivo, kako se vama sviđa, koiko bi se njima svidjelo. samo ideja :)

za drugi dio možda: ljeto za pamćenje -  knjiga nije za vraćanje (tu bi
razradila samo ne znam kako - ali ona fora kao - što ste dobili ste dobili
posudi knjigu i uživaj u najboljem društvu! p.s. očekujemo da izabrana
knjiga nađe svoj put natrag u knjižnicu početkom jeseni :)

Dana 30. svibnja 2018. u 18:09 Katarina Starčević <