[knjiznica-eventuse] sastanak

Lucija Klanac klanac.lucija at gmail.com
Wed May 30 19:40:34 CEST 2018

i malo sam gledala Pinterest i našla sam ove bookmarkere koje mogu obojiti,
a ljetni su - tipa lopta pa bounce into a good boook, pa lubenica i natpis
Reading is a sweet treat :D pa to možemo isto isprintati/iskopirati
pa staviti pored knjiga također da uzmu. ne puno, a 4 su na stranici pa ako
iskopiramo nije neki trošak :D

Dana 30. svibnja 2018. u 18:38 Lucija Klanac <klanac.lucija at gmail.com> je