[knjiznica-eventuse] Mjesec hrvatske knjige

Katarina Starčević katarina.starcevic at gmail.com
Mon Nov 5 13:45:27 CET 2018

Drage cure,

podsjećam da bismo izložbu onda slagale u četvrtak, 8. 11. S obzirom na to
da ima dosta toga za složiti, predlažem da to radimo u 13h, kad se mi
pomoćni preklapamo, da nas bude više i da lakše možemo otići s pulta.

Pozdrav,
Katarina

pon, 29. lis 2018. u 20:01 Katarina Starčević <katarina.starcevic at gmail.com>