[knjiznica-eventuse] Mjesec hrvatske knjige

Lucija Klanac klanac.lucija at gmail.com
Mon Nov 5 14:31:33 CET 2018

Može, vidimo se! I
I pitanje - kako ćemo pisati, tj. postoji li određeni način na koji ćemo
predstaviti bića?
Konkretno, radila bih Malika Tintilinića i Svarožića iz Priča - nešto o
biću pa citati iz knjige.
Pišemo li nekim posebnim fontom, redoslijedom ili kako  ?
Što se skeniranja tiče hoćete li ti i Irena kako si rekla ili?
hvala :)

Datuma pon, 5. stu 2018. 13:32 Katarina Starčević <