[knjiznica-eventuse] Mjesec hrvatske knjige

Katarina Starčević katarina.starcevic at gmail.com
Mon Nov 5 16:11:13 CET 2018

Nema ograničenja :)
Ja sam napravila kao neki plakat za uvod u samu izložbu u fontu i na
pozadini koje sam koristila i na plakatu izložbe i to mi se čini da treba
biti ujednačeno. Sve ostalo nema potrebe, nek svatko napravi kako želi,
koliko teksta smatra da je dovoljno i stil pisanja isto prema želji -
različite smo, svatko se najbolje izražava u svom stilu :)

Što se skeniranja tiče, zasad mi se čini da će biti dovoljno samih bića i
njihovih rekvizita pa sa skeniranjem i printanjem možemo pričekati i
eventualno popuniti ako vidimo da nešto fali. Irena i ja ćemo riješiti
kratke napomene o bićima koja ćemo imati izrađena.

Stela piše o jednom babinjaku :), mislim da je rekla da će ubaciti neke
slike u to (sori, više ne znam, svašta sam sa svakim pričala prošli tjedan
:D). Možeš i ti u tekst o svojim bićima ubaciti sliku, od viška glava ne
boli :)

pon, 5. stu 2018. u 14:31 Lucija Klanac <klanac.lucija at gmail.com> napisao
je: