[knjiznica-eventuse] danasnji sastanak

Višnja Novosel vnovosel at ffzg.hr
Wed Oct 17 16:05:51 CEST 2018

Drage kolegice,

Rezerviran nam je prostor od 29.10. do 15.11. (za Frankensteina i Mjesec
hrvatske knjige). Predlažem da onda bude kako smo se i dogovorile -
Frankenstein do 5.11. i onda Mjesec hrvatske knjige (iako mi se čini da će
Frenki biti jako popularan), ali možemo možda ostaviti neki dio i dulje.
Ajmo još malo o tome promisliti - tj. javite što se vama čini.

Predavanje će 29.10. držati dr. sc. Martina Domines Veliki s anglistike, s
početkom u 14.00h u Konferencijskoj dvorani. U sklopu predavanja će se
prikazati i film (ne znam koja verzija točno, javim). Trebali bi završiti do
17.00 sati. Dakle, bilo bi dobro da se izložba postavi prije početka, ali
ako nećemo stići, do negdje 16h bi bilo odlično. Točan naziv javim čim ga
saznamo.

Lucija je preuzela obvezu najavljivanja događaja našim kolegama na listu
tako da svi imaju informaciju. Usput bih podsjetila i da smo imale neki plan
s kalendarom događanja (naših), pa bismo možda mogle o tome razmišljati i
razviti neku ideju do kraja godine pa da krenemo s time od siječnja.

Prof. Agičić se naknadno ubacio s izložbom u povodu 100 obljetnice obnove
Poljske, no pisao je da bi to bilo u holu (e sad, jel to u velikom holu ili
maloj auli, ne znam, ali provjerit ću). I to bi bilo od 5. do 10.11. s time
da bi on da se to postavi već 30.10. ali to možemo vjerojatno pomaknuti.
Uglavnom, ako bismo skinuli Frenkija već 5.11., onda bismo im možda mogli
prepustiti malu aulu, a mi se zadržati unutar našeg prostora (ispred liftova
i u prizemlju)?

Pišite,

Višnja

Višnja Novosel, univ.spec.oec.; mag. bibl.

voditeljica knjižnice

Knjižnica Filozofskog fakulteta

Ivana Lučića 3, Zagreb

Tel.: +385 1 4092 270