[knjiznica-eventuse] danasnji sastanak

Stela Kos stkos at ffzg.hr
Thu Oct 18 11:05:24 CEST 2018

hm, popularnost frenkija će se tek vidjeti i da li ima potrebe za
produženjem, ali treba imati na umu da se i četvrtak 1.11. ne radi, a
shodno tome će vjerojatno i u petak/subotu biti puno manje ljudi na faxu,
tak da efektivno ima 3 dana taj tjedan...pa bi možda trebalo produžiti,
ovisno o interesu...
kak smo i pričale, mitska bića se skroz uklapaju u koncept i mislim da
ništa nikom ne smeta i da bi to sve lijepo moglo ispred lifta zajedno ako
bi se frenki produžio, pa vidimo kak se situacija razvija i kaj veli vox
populi?

stela