[knjiznica-eventuse] biciklopopravljaci

Ivana Kukić ikukic at ffzg.hr
Fri Sep 7 15:17:59 CEST 2018

Sve navedeno mi je baš fora.

MOžda bismo mogli i napraviti neki popis ili fotke nekih fora kako
osigurati rub hlača kad vozimo bicikl.

Od onih old school metoda s kvačicom za veš, vezanja čvorova na hlačama
(moja genijalna ideja haha), spajalicama pa do ovih modernih bljeskajućih
guma, onih fora kad se omotavaju itd.

Isto tako...super bi bilo da oni recimo slože neki "mini first aid kit"
koji svaki biciklist mora imati. Npr. set za krpanje guma, malu pumpu, mali
tool kit itd.

A predavanje bi moglo biti o pravilima u prometu. Što je dozvoljeno i što
nije, koji su prometni propisi za bicikliste itd.

Imam i jedan super kratak filmić o osiguravanju bicikala od krađe, napravio
je jedan naš bivši student.
Poznajem ga pa ga mogu pitat jel ok da ga prikažemo na izložbi ili
reproduciramo javno.

Evo malo od mene, ak se sjetim još nečega javim. Ipak sam dugogodišnja
biciklistica (trenutno bez bicikla doduše, al nema veze haha)

Ivana Kukić, dipl.knjiž.
Knjižnica Filozofskog fakulteta,
zbirka za psihologiju

Tel: 01/409-2246