[knjiznica-eventuse] biciklopopravljaci

Katarina Starčević kstarcev at ffzg.hr
Mon Sep 10 10:43:27 CEST 2018

pozdrav,

super su ideje, meni se sviđa:
- popravljanje bicikala ispred fakulteta
- razmjena biciklističkih svjetala i bljeskalica, možda još nečeg, zvonaca,
pumpi, kabanica?
- rub hlača - odlično! :)
- i mini first aid kit mi je baš super!
- možda još nešto tipa "brzinsko namještanje lanca kad padne" - ja sam to
apsolvirala :D

Za predavanje mi se sviđa da bude o ponašanju u prometu, i da se naglasi i
što biciklisti smiju i ne smiju, što krivo rade - jer ima hrpa biciklista
koji se voze kao manijaci.