[knjiznica-eventuse] Noć knjige

Stela Kos stkos at ffzg.hr
Mon Apr 1 15:29:13 CEST 2019

Slažem se sa svim navedenim. Ako tko ima kakvih ideja za Noć knjige,
bacajte na hrpu. Inače, čekamo Žanu i Kejt da se jave, da vidimo kaj su
smislile i treba li im kakva pomoć. Ja sam u finalnoj fazi izložbe Gross,
mislim da je Odsjek to i prijavio već za knjižicu, posla imam ali to ne
znači da ne mogu pomoći ako kome kaj treba?
 :)