[knjiznica-eventuse] Noć knjige

zmaksimo at ffzg.hr zmaksimo at ffzg.hr
Mon Apr 1 15:56:40 CEST 2019

 Pozdrav svima :)
oko postojanja grupe i ja sam u dilemi. Što se tiče Noći knjige mi nemamo
ništa. Ja sam na papir bacila par stvari i to je to. Možemo se naći ovaj
tjedan pa vidjeti što ćemo  i hoćemo li nešto organizirati.
Mene tjedan prije Noći knjige nema pa vam mogu pomoći prije.
Pozdrav :)

Slažem se sa svim navedenim. Ako tko ima kakvih ideja za Noć knjige,