[knjiznica-eventuse] planovi, programi i ino

Stela Kos stkos at ffzg.hr
Thu Jan 17 16:14:52 CET 2019

Drage sve!

raport:
Noć muzeja, manje više dogovoreno kao što sam napisala u prethodnom mailu,
drugi tjedan ćemo pokušati što prije uhvatiti Denisa da nam se pridruži na
sastanku čisto da ispoliramo detalje i ujednačimo naš dio potrage za blagom
s ostatkom priče.

Operacija Travno, Dan D se odgađa, čula sam se s gospođom Vedranom, oni su
u problemu. Naime, Grad im nije isplatio sredstva pa nisu uspjeli ni
registrirati kombi kojim bi prevozili Bića i Frenkija i tako to...pa je
okvirni dogovor da to preselimo tamo negdje krajem ožujka, kad se oni naiđu
u vozno stanje, a mi riješimo našu Godišnjicu. To je sve spremno i
popakirano pa ne bi trebalo biti problema, bar držim fige i pokazujem
rogove protiv uroka i daljnjih komplikacija.

DOV, samo recikliramo i spuštamo dolje info oblačiće i brčine za selfikutak.

Godišnjica s velikim G, može li idući tjedan, ponedjeljak ili utorak
(odgovara Višnji) sastanak da se dogovorimo detaljno i temeljito kaj ćemo,
kak i tko? Javljajte znači što prije jel bolje paše pon ili uto u 13:00
(kad smo obje smjene tu), i molim ako neko ima link na onu tablicu
zaduženja da pošalje na listu pa ćemo to popunjavat lijepo i službeno idući
tjedan?

mahmah svima,

Stela