[knjiznica-eventuse] planovi, programi i ino

Višnja Novosel vnovosel at ffzg.hr
Fri Jan 18 09:02:23 CET 2019

Drage sve,

javljam samo da sam dobila informaciju da studenti tek šalju dopis u kojem se traži odobrenje sudjelovanja u Noći muzeja na Dekanski kolegij u utorak (do sad nije ništa traženo), tako da je moja preporuka da čekamo tu odluku jer nije baš sasvim izvjesno da će biti odobreno u ovakvom obliku (ideje su zanimljive, ali je pitanje same realizacije).

Tako da bih molila i da naš sastanak onda bude u utorak kad ćemo znati koja je odluka.

Lijep pozdrav,

Višnja