[knjiznica-eventuse] Frenki ne ide u Holywood

Stela Kos stkos at ffzg.hr
Fri Mar 1 16:39:00 CET 2019

Drage sve,

danas sam se čula s gospođom Vedranom iz KC Travno. Nažalost (zbog
financijskih i tehničkih poteškoća, naravno :( )nećemo biti u mogućnosti
seliti Frenkija i Bića tamo. Budući da odsjeku za psihologiju trebaju
njihovi gadgeti za nadolazeću izložbu, idući tjedan ćemo raspakirati -
Katarina bića, a ja Frenkija- i vratiti sve posuđene stvari njihovim
zakonskim vlasnicima. Hvala još jednom na posudbama i strpljenju.

LP,
Stela