[knjiznica-eventuse] Frenki ne ide u Holywood

Dorja Mučnjak dmucnjak at ffzg.hr
Mon Mar 4 10:00:10 CET 2019

ovo mi je bas zao cuti L

From: Eventuse <eventuse-bounces at mjesec.ffzg.hr> On Behalf Of Stela Kos
Sent: Friday, March 1, 2019 4:39 PM
To: eventuse at mjesec.ffzg.hr
Subject: [knjiznica-eventuse] Frenki ne ide u Holywood

Drage sve,

danas sam se čula s gospođom Vedranom iz KC Travno. Nažalost (zbog financijskih i tehničkih poteškoća, naravno :( )nećemo biti u mogućnosti seliti Frenkija i Bića tamo. Budući da odsjeku za psihologiju trebaju njihovi gadgeti za nadolazeću izložbu, idući tjedan ćemo raspakirati - Katarina bića, a ja Frenkija- i vratiti sve posuđene stvari njihovim zakonskim vlasnicima. Hvala još jednom na posudbama i strpljenju.

LP,

Stela