[knjiznica-eventuse] u ritmu poezije

Stela Kos stkos at ffzg.hr
Thu Oct 3 17:24:48 CEST 2019

Super izbor i hladno pivo je otkriće! Cure, ubile ste ovo.
Al megaloman u meni bi sad joooš, npr. fali mi Balada iz predgrađa
(hegedušić varijanta) a i nekaj kajkavskoga još malo za balans?... A mozda
i koja revolucionarno borbena, u skladu s ljevičarskim imidžem ffzg-a? Jel
bi to mogli bar nabaciti da svira u pozadini još neke stvari? Ha? Ha?
Smijemooo, aaa? :D
@katarina , biće nešto od mene, viš da mi se sinusi odčepljuju i mozak
polako pali ;) :)