[knjiznica-eventuse] u ritmu poezije

lklanac at ffzg.hr lklanac at ffzg.hr
Fri Oct 4 11:04:03 CEST 2019

> Stela, ajmo redom :D
  Hegedušić:
https://www.youtube.com/watch?v=F4ylUNd02wk&list=RDF4ylUNd02wk&start_radio=1&t=13

  kajakvsko: imamo Domjanića i Fala, možemo ubaciti još njegovu Popevke sam
  slagal:
https://www.youtube.com/watch?v=F4ylUNd02wk&list=RDF4ylUNd02wk&start_radio=1&t=13

  što se tiče ljevičarskog imidža FF-a :D (samo upućujem na pjesmu :)) jedino
  što mi pada na pamet su Crveni makovi - stihovi Mihovila Pavleka Miškine.
  Ovdje u izvedbi Komornog
  zbora Hrvatskog Narodnog Kazališta Zagreb
  https://www.youtube.com/watch?v=r4zFrBicKYc

  Ni jedne pjesme nema s Creative Commons licencom pa ne možemo puštati u
  pozadini, ali se može napraviti qr kod pa staviti na plakat .

Super izbor i hladno pivo je otkriće! Cure, ubile ste ovo.