[knjiznica-eventuse] u ritmu poezije

Katarina Starčević kstarcev at ffzg.hr
Mon Oct 7 08:34:15 CEST 2019

jutro!

ja sam malo škicala youtube da vidim što ima, a da ima licencu, ali ne znam
iskreno u kojem smjeru ići. ako ne tražimo ove konkretne pjesme - ako sam
dobro shvatila, ne tražimo ih - onda ne znam što bismo. kad sam stavila
"croatian music" i creative commons, svašta mi je izašlo, ne želimo to :D

onda bolje ići s tim recitacijama koje je Lucija našla?