[IT_wg] di smo ono stali

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Mon Jun 14 13:36:06 CEST 2004

Lijep pozdrav!

proslo je puno vremena od kad se nismo ni vidjeli ni culi.
Ja i dalje trcim okolo po knjiznicama i mucim se s ISIS-om, i radim to
traljavo jer radim usput, a problema ima:

U Romanistici je baza potrgana (nekih 50-ak zapisa ne mogu procitati).
Izgleda da WinISIS 1.5 ima neki gadan bug.... ili naprosto nije dobro
iskonfiguriran.. treba otkriti o cemu se radi..
Desava se to da indeksi iz nekog razloga narastu na 4 GB (otkrila sam
to tako sto mi je server za cas ostao bez prostora na disku).

Pod hitno trebamo covjeka koji ce se brinuti za ISIS. Jos jednom molim
Gjuru da razmisli o izboru covjeka. Molim, takodjer da se to desi sto prije...
preko ljeta ce se, pretpostavljam, isto unositi.

To je sto se tice ISIS-a.

Sto se tice elektronickih izvora, obavijestavam vas da sam pocela
sredjivati liste elektronickih casopisa na koje imamo pravo pristupa. Ko
je pratio situaciju, zna da se tu radi o totalnom kaosu.

Ovaj tjedan dogovaram sastanak s Vukovicem iz Knjiga trgovine koji je
predstavnik EBSCO-a za Hrvatsku i preko kojeg ide nabava odredjenog
broja naslova, zajedno s nekim informacijskim uslugama. Takodjer pokusat
cemo dobiti i Ivana Mihela, preko kojeg ide ScienceDirect i EBSCOhost.

I meni se cini nevjerojatno, al nikom u Hrvatskoj nije sasvim jasno
sto se desava s nabavom elektronickih casopisa. Ovim sastancima pokusat
cemo napraviti korak ka razumijevanju.

Zeljana nam se prikljucila po pitanju elektronickih casopisa, a od
clanova IT grupe molim narocito Gretu da nam se pridruzi na sastanku (o
vremenu i mjestu cu vas obavijestiti, kad uspijem dobiti Vukovica -
imali smo dogovor da ga danas nazovem)

Prije sastanka s Vukovicem (i nadam se Mihelom), trebali bi se okupiti
mi koji cemo biti na sastanku, da se pripremimo. Razmislite sto vas sve
zanima oko elektronickih casopisa...

Vazno je da otkrijemo:
- na sta sve tocno imamo pravo (na koje casopise i koje dodatne usluge)
- sto nam tocno pruzaju te dodatne usluge (LinkSource, EJS, ...)
- kako se koriste (to cemo prokljuviti i sami, samo kad otkrijemo sto
  sve tocno mozemo)

Sljedeca vazna stvar oko elektonickih casopisa i baza podataka je kako
dobiti sto vise naslova koji pokrivaju podrucje humanistike. No to nije
za pricati pred Vukovicem i Mihelom, to moramo sami prokljuviti prvo sta
nam treba, a onda i kako do toga doci.

Lijep pozdrav,
Marijana G.