[IT_wg] di smo ono stali

Gjuro Kladaric gjuro at ffzg.hr
Wed Jun 16 12:55:30 CEST 2004

evo, zvao sam te ali te ne mogah dobiti

> proslo je puno vremena od kad se nismo ni vidjeli ni culi.
> Ja i dalje trcim okolo po knjiznicama i mucim se s ISIS-om, i radim to
> traljavo jer radim usput, a problema ima:
>
> U Romanistici je baza potrgana (nekih 50-ak zapisa ne mogu procitati).
> Izgleda da WinISIS 1.5 ima neki gadan bug.... ili naprosto nije dobro
> iskonfiguriran.. treba otkriti o cemu se radi..
> Desava se to da indeksi iz nekog razloga narastu na 4 GB (otkrila sam
> to tako sto mi je server za cas ostao bez prostora na disku).
>
> Pod hitno trebamo covjeka koji ce se brinuti za ISIS. Jos jednom molim
> [...]

ni do mene ni do mojih ljudi nije dosla informacija da nesto ne valja, do
jucer

pogledat cu

ne razumijem kako ti i dalje trckaras oko ISISa kad smo se dogovorili, na
tvoj prijedlog, da ti to vise ne cinis - naime, ljudi moraju reci da im
nesto ne stima, da bi im se pomoglo, a ti trebas odbiti i usmjeriti ljude
da se jave na pravo, dogovoreno, mjesto

znam, i ja sam romantican i pomognem ljudima preko reda, ali - ipak moramo
uhodati red

za informaciju knjiznicarima - ja sam na 098/272700, mail znate

planiraju li knjiznicari raditi retrogradni unos tokom cijelog ljeta, ili
ce i upisivaci imati zapovijedjeni odmor u ta tri tjedna

eto, toliko od mene