[IT_wg] sastanak i reply

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Tue May 18 14:15:06 CEST 2004

On Tue, May 18, 2004 at 01:18:39PM +0200, Irena Kranjec wrote:
> Sorry za zapisnik - stize uskoro. Kao opravdanje nije da nisam nista
> napravila - Gjuri nabavila literaturu o nekim softverima (jel tako Gjuro -
> pomozi da ne dobijem ukor:))

e ima kod mene jos par knjiga.... ali onako opcenitih o library
automation i nisu bas mlade, al zgodno je za prelistati.
Takoedavno sam kupila knjigu koja se zove "Systems Librarian". Preporucam
cituckanje prije spavanja, jer na pristupacan nacin opisuje informaticke
poslove u knjiznici. Ta je tu kod mene u knjiznici.

Nego, danas je Marijana dobila nesto zanimljivo od Mirne Willer. Nismo
jos uspjele pogledati sto je to tocno, ali radi se nesto o UNIMARC-u i
o novim poljima, bla... proucit cu ja malo danas, pa cemo pogledati
sutra na sastanku.
Takodjer nije nam jasno kako je to zavrsilo u Marijaninom inboxu, ali
lijepo od njih da je.

Lijep pozdrav,
Marijana