[IT_wg] sastanak i reply

Gjuro Kladaric gjuro at ffzg.hr
Tue May 18 17:09:43 CEST 2004

je, je, sad je mene umocila, da u posljednji dan moram citati materijale

istina, javila mi je u petak da je nasla materijale, ali se ja nisam stigao
javiti

i dalje se bavim tajnicama i njihovim obracunom, pa se zapravo samo rubno
bavim knjiznicarima

ocekuje se da ce to proci, s tim da cu imati jos jedan napad mahnitosti oko
prijemnih - no i to ce proci

--
OpenWebMail @ FFZG
http://www.ffzg.hr