[Knjiznice-podaci] marc interpunkcije

Sanja Bezlaj Ilijic silijic at ffzg.hr
Fri Sep 29 10:33:16 CEST 2006

Bok svima,
ja eto malo pokusavam gledati svoje zapise u voyageru, ali moram priznati
uzasno mi je tesko slijedidi sto bi bilo sto u bibl. zapisu zato sto tagovi
polja u voyageru ne idu po nekom redu (odnosno po nekom valjda idu ali ga ja
nikako ne kuzim) pa su stalno izmjesani (nor. 700 se pojavljuje ispremijesan
s ostalim tagovima a i za ostale vrijedi isto). Zanima me, postoji li
nekakav nacin da se to poslozi malo bolje (po redu brojeva, ili pak po nekim
cjelinama bibl. zapisa (poljima u Marcu) tako je lakse slijediti zapis.
Ne znam jesam li uopce uspjela dobro formulirati svoj problem, u smislu,
razumijete li sto me muci.
Molim savjet kako se snaci.

vita jela, zelen bor, molim brzi odgovor...
Sanja BI