[Knjiznice-podaci] marc interpunkcije

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Fri Sep 29 10:56:17 CEST 2006

On Fri, Sep 29, 2006 at 10:33:16AM +0200, Sanja Bezlaj Ilijic wrote:
> ja eto malo pokusavam gledati svoje zapise u voyageru, ali moram priznati
> uzasno mi je tesko slijedidi sto bi bilo sto u bibl. zapisu zato sto tagovi
> polja u voyageru ne idu po nekom redu (odnosno po nekom valjda idu ali ga ja
> nikako ne kuzim) pa su stalno izmjesani (nor. 700 se pojavljuje ispremijesan
> s ostalim tagovima a i za ostale vrijedi isto). Zanima me, postoji li
> nekakav nacin da se to poslozi malo bolje (po redu brojeva, ili pak po nekim
> cjelinama bibl. zapisa (poljima u Marcu) tako je lakse slijediti zapis.
> [...]

kuzim sta te muci...
da, redoslijed je zbunjujuci, tj. nema logicnog. moram razgovarati s Dobricom i zamoliti ga
da to sortira, ali zadnji put me ruzno pogledao kad sam mu to rekla, pa
jos malo odgadjam :)
probat cemo smisliti nesto da olaksa pregled zapisa... ne preko voyager
clijenta, vec nekako drukcije.

Marijana