[Knjiznice-podaci] ispit

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Thu Feb 15 09:30:51 CET 2007

Krajnji mi je rok da pošaljem studentima zadatke za ispit. Sastavila sam ih, ali još moram ispisati upute i neke sitnice u materijalima... uglavnom, bojim se da mi danas ode na to... i da ne stignem vidjeti se s vama, kako smo se dogovorile. Molim da uvažite moju ispiriku.

E da... btw, ako vas zanima to što smo Iva i ja predavale studentima nalazi se na stranicama http://saturn.ffzg.hr/psiho-izvori Tu im sada ispisujem zadatke za ispit, a stavit ću i par primjera rješenih zadataka, pa ako vas to zanima pogledajte popodne.

:)

Pozdrav, Marijana