[Knjiznice-podaci] nastavljamo

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Tue Feb 20 00:27:42 CET 2007

Lijep pozdrav,

Predlazem da se sastanemo ponovo u cetvrtak i 10 sati. odgovara li vam
vrijeme?

Do tad bi bilo dobro da sredimo kodove za jezik u svojim bazama. No,
zapravo vam nisam pokazala kako se to u ISIS-u radi. Mislim da to znaju
Greta i Blanka.

Greta, rado bih da se nađemo sutra pa da zapišemo u dokumentaciju točne
korake kako to napraviti i da budes pri ruci ljudima za pokazati kako se
to radi.

Postupak treba raditi pazljivo jer se bazi mogu nanjeti nepovratne
pogresne izmjene (mislim, ima uvijek backup, al se moze izgubiti ono sto
je nastalo u zadnjih par sati). Postupak se provodi samo ako je broj
zapisa koje treba zamijeniti veci od nekog razumnog broja za rucno
ispravljanje (10?)

Također, moramo zapisati u dokumenataciju i ono pretrazivanje u kojem trazimo
koja su sve podpolja u nekom polju (to zna Blanka, ono s p)

Do cetvtka molim isprintajte i izvjestaje za sljedecih 5 baza za koje
cemo zajedno procitati koja polja se tamo koriste. To bi ovaj put
trebalo ici brzo, ne bismo se trebali udubljivati u polja, vec samo na
licu mjesta usporediti tablicu s mapiranjem polja i polja koja se
pojavljuju u statistikama pojedine baze.
Kasnije cete same jos usporediti statistike i validacijsku datoteku.

Marijana