[Knjiznice-podaci] Fwd: konstituiranje CT

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Wed May 2 16:20:14 CEST 2007

Evo ovo je stiglo od Dubravke Skender... odo ja na taj sastanak, pa vas
izvjestim poslije sta je i kako je bilo.
Ako ima primjedbi, molim poslati mi ih prije petka.
Iz poslanog dokumenta meni nije razvidno o cem se tocno radi i o cemu ce se
raspravljati na sastanku, no ako imate nesto sto smatrate vaznim i zelite
naglasiti ili pitati, molim recite, kako bih ja mogla to naglasiti i pitati
na sastanku.

Pozdrav, Marijana