[Knjiznice-podaci] dokumentacija o implementaciji

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Tue May 15 10:08:06 CEST 2007

Evo jos malo dokumnetacije.
Napravila sam jos jedan wiki workspace - Voyager implementacija, uz vec postojeci wiki o konverziji.

Naci cete ga na adresi http://saturn.ffzg.hr/voyager-implementacija

Tu sam zapravo prepisala aktivnosti koje je NSK navela u svom Izvjescu o radu na implementaciji... i objavila na svom Voyager webu. To je za sad jedina formalna osnova po kojoj mozemo raditi, pa sam krenula od toga. Pored aktivnosti koje mi moramo obaviti pocela sam praviti linkovi na stranice na kojima mozemo ispisati potrebne dokumente).

Taj popis aktivnosti treba srociti u neki terminski plan prilagodjen nama. Treba naravno odbaciti one aktivnosti koje mi ne moramo uopce obavljati jer ih je NSK vec napravila (pr. prijevodi) ili ih mi necemo niti raditi (pr. administracija servera).

Pokusala sam formulirati ono sto mi ocekujemo od NSK. Vazno je znati sto je hitno sto nije, koji je preporuceni redoslijed aktivnosti, da li su ovi datumi navedeni u njihovom izvjestaju ispostovani, gdje je bilo problema, kako te probleme izbjeci....

Wiki je za sad otvoren za editiranje svima. Mozete slobodno nadopisati koju recenicu, trebalo bi biti jednostavno.

Lijep pozdrav,
Marijana