[Knjiznice-podaci] sastanak u NSK

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Tue May 15 10:18:09 CEST 2007

Malo prije ste dobile nesto sto je posljedica sastanka u NSK na kojem je
definitivno potvrdjeno da od NSK ne mozemo ocekivati da nas vodi.
Zato cemo sami na kraju morati napraviti nekakav plan, popis aktivnosti
koje treba napraviti, pa se napokon primiti posla i oko implementacije.

Sastanak je bio jednom rijecju katastrofa. Nije nas docekao nikakav plan
rada, nista suvislo, samo opravdavanja i slicne gluposti. Jedino su
Brozovici iz IT sluzbe sasvim u redu.

Ja sam malo pretjerala odmah na pocetku s vrlo ostrim tonom, a kasnije
su se nadovezale Zrinka Udiljak s ekonomskog i Vedrana Jurcic iz HAZU i
sve je bilo jako zivcano i tragicno.

Ja sam se za sad, nadam se, izvukla iz tog tzv. prosirenog sastava
Centralnog tima uz obrazlozenje da ne znam o cemu se radi, da ne vidim
nikakav sadrzaj rada CT, pa da prema tome ne mogu sudjelovati u tome,
uz obecanje da cu sudjelovati u operativi pod odredjenim uvjetima, kad
do toga dodje.

Pisali su zapisnok, pa kad ga dobijem posaljem

Pozdrav, Marijana