[Knjiznice-podaci] vezano uz raspored

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Wed May 16 22:26:48 CEST 2007

Lijep pozdrav,

a sad pojasnjenje.
Znaci, da bih naterala i sebe i druge da se sto prije rijesimo ovoga sad
vec dosadnog posla, srocila sam raspored za ispravljanje zapisa.
Vase knjiznice nisu u njemu, zato sto ste vi najsamostalnije pri
ispravljanju.

Molim vas da svejedno dodjete na akciju ispravljanja, kako biste mogle
pomagati nekima koji se nece odmah snaci i biti pri ruci sto se tice
pravila - kako se nesto rjesava... sto ce vec trebati... tesko mi je
procijeniti kako ce stvari ici.

Molim i da se same rasporedite po danima, kako je kojoj zgodno ili kako
mislite da ce biti najkorisnije (kome ce trebati najvise pomoci).

Sad vec imamo pozamasnu kolicinu skriptica koje pokrecem po potrebi.
Onaj dio sto smo radili pjesice pomogao je u osmisljavanju nacina kako
da nam kompjutor malo pomogne.
Svaka knjiznica dobit ce izvjestaje za sva polja koja treba pocistiti,
ali sada necemo pjesice prolaziti kroz sve izvjestaje, vec imamo samo
jedan u kojem su spojene kombinacije podpolja u svim bazama.

Najvise je gresaka u 210, sve ostalo su cini mi se sitnice... vidjet
cemo...

Nadam se da cemo u ovoj velikoj akciji pocistiti vecinu toga, ali
racunajte da to jos nije zadnji prolaz prije konverzije.

Marijana