[Knjiznice-podaci] vezano uz raspored

Sanja Bezlaj Ilijic silijic at ffzg.hr
Thu May 17 08:37:05 CEST 2007

Bok Marijana (i svi ostali),
vidim da je kod tebe radno i svecano... Zao mi je sto je sastanak u NSK bio
prilicno mucan, ali valjda je bilo dobro vidjeti na cemu zapravo stojimo...i
cemu se mozemo nadati. Od sad uzdaj se u se i u svoje kljuse, i vjerujem da
ce sve biti dobro!

Sto se tice rasporeda, ja se javljam za srijedu 23.5. od 9-11 (cini mi se da
su tada one knjiznice kojima sam  ionako ja do sada pomagala).
a svoje cu greske danas ispraviti.

Pozdrav svima,
javite ako se ne slazete s rasporedom,
sanja bi