[Knjiznice-podaci] vezano uz raspored

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Thu May 17 10:07:44 CEST 2007

Ok.. super, hvala svima sto vam pasu termini... nadam se da ni ostali nece imati vecih pretumbacija.

Blanka je rekla da ima kodove za jezik, pa sam ju zamolila da ih poskenira i posalje mailom. Molim te Blanka, ovdje na listu, tako da to ne pogubim.

Takodjer, molim te da usput poskeniras i posaljes i onaj dio iz Verone o clanovima za razne jezike. To sam isto imala, pa pogubila.

Nist... vidimo se sljedeci tjedan. Ako imam kakvih pitanja u medjuvremenu, tu sam.

Danas jos idem kod Mihela pocet dogovarat korake oko implementacije.

Pozdrav, Marijana