[Koha-cug] Pozdrav i pitanje

Bojan Macan bmacan at irb.hr
Fri Sep 24 13:20:20 CEST 2010

  Pozdrav svima!

Nadam se da ste svi dobro. Nismo se vec neko vrijeme vidjeli posto nisam
bas mogao dolaziti na sastanke. Ali se nadam da ste zadovoljni Kohom i
da vam sve radi :)

Zanimala bi me jedna informacija - koje sve ustanove u Hrvatskoj
trenutno imaju produkcijsku bazu u Kohi i koje sve module koriste? Bilo
bi super ako netko ima te informacije da mi ih posalje, ili barem da mi
javite vi koji tenutno imate produkcijsku bazu i sto sve koristite u Kohi.

BTW, ima li kakvih pomaka kod vas sto se tice konverzije podataka o
casopisima? Mi smo na IRB-u trenutno zatrpani nekim drugim obavezama pa
nam Koha stoji...

Unaprijed hvala i lijepi pozdrav!

Bojan