[Koha-cug] Pozdrav i pitanje

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Fri Sep 24 16:14:32 CEST 2010

Zdravo Bojane i svi ostali!

Koliko ja znam u produkuciji smo mi - FF), vi - IRB, Institut za
Migracije - IMIN i Biblijski institut BIZG.
Jos su se dvije knjiznice iz Dubrovnika javile da krecu, ali nazalost
nisam im se vec neko vrijeme javila, pa ne znam u kojoj su fazi.
Uciteljska akademija sa svoje tri knjiznice samo sto nije, tj. tamo su
se stvorili povoljni organizicacijski uvjeti (hura za Andreu)

Mi imamo casopise u Kohi. Poceli smo sa kontinuacijom novih brojeva
(pretplata za 2010). No kod nas su casopisi u ovecem kupusu jer se
obradjuju na nekoliko mjesta, bez dobre koordinacije. Tako da su nasi
problemi vise organizacijske naravi nego tehnicke (ne samo za
casopise).

Nabavu bismo rado implementirali, ali to je takodjer vise
organizacijski problem nego tehnicki. Ja sam  pocela evidentirati
nabavu casopisa u modul za nabavu. Automatizacija nabave knjiga kod
nas ce  biti veliki zalogaj, jer po tom pitanju funkcioniramo jos
uvijek kao odvojene knjiznice.
Ovo s casopisima mi je bilo jednostavno i poprilicno sam zadovoljna
kako funkcionira.
(vrtimo najfriskiju verziju iz repozitorija - skoro 3.2)

Jednino cega se jos nismo dotakli u Kohi je authority. Sto je jako
lose, al bit ce i to....

Marijana