[Koha-cug] novi članovi i demo instalacija

Ivan Grgec igrgec at gmail.com
Wed Sep 5 12:44:36 CEST 2012

Moze samo mala pomoc ako nije problem ! Kako i di skinem tocno prijevod i
upucam na nasu instalaciju?

Evo upravo sada proučavam bazu da vidimo di cemo i kako radi migraciju
podataka, korisnike, knjige i tako.
 99% su sanse da cemo postati novi korisnii kohe i budemo davali nas
doprinos u stilu prevodenja i ostalih stvari. Unaprijed hvala na pomoci i
svemu.

--
Ivan Grgec
Business Application Programmer