[Koha] napravila zapisnika danasnjeg sastanka...

Ivan Mihel imihel at ffzg.hr
Thu Apr 10 09:49:21 CEST 2008

DearS:
Danas nazalost necu moci u 14.
Moj osobni plan za slijedecih nekoliko dana je slijedeci:
1. Zavrsiti prvu tablicu duplikata
2. Organizirati sastanak (ke) knjiznica s duplikatima radi dogovora
3. Evaluirati rezultate
4. Ako razlozi za znacajno nededuliciranje budu prihvatljivi razmotrit cemo
na koha grupi isplativost daljnje deduplikacije
5. In case da ce knjiznice biti kooperativne nastaviti sa popisom duplikata
6. Nabaviti podatke o printeru za tiskanje naljenica sa signaturama
7. Maznuti u NSK access formu za tiskanje naljepnica, osim ako od Vas netko
ne pozna access. Ja ga nisam dugo koristio i uspio sam uglavnom sve
zaboraviti.
6. Nabaviti printer i laptop s accessom
7. Zapoceti signiranje nesigniranih casopisa. Poceti s Knjiznicom za
povijest.
8. Napraviti plan preseljenja casopisa i popisati potrebne resurse
(odgovarajuce cvrste kutije primjerice kosare za kruh ili odgovarajuca
kolica duzine 1m, sauger, ispitati kada ce lift u novoj zgradi proraditi
itd.)

Grupu koja radi na rasporedu molim da osmisle organizaciju knjiznicne grade
u opcoj referentnoj zbirci i "specijalnim" ref zbirkama.

Lijep pozdrav
IJM