[Koha] napravila zapisnika danasnjeg sastanka...

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Thu Apr 10 10:26:45 CEST 2008

super. ja sam ispisala listu zadataka za implementaciju Kohe, treba jos nadopunjavati, naravno.
http://saturn.ffzg.hr/koha/index.cgi?popis_zadataka
(znaci ovo je samo za implementaciju.. nema nikakvog signiranja, taj dio ide na drugi wiki)

odlicno da ima ovaj access u NSK, sta god neko zna ili ne zna, treba uzeti gotova rjesenja. Visnja zna s accesom.

vazno je samo u tablici zadrzati one oznake, pr. IZ P123 - to je veza prema podacima u ISIS-u. Anglistika i romanistika moraju nadopisati te oznake jer su im se u prcocesu negdje pogubile :)
Konverzija ce se raditi iz tablice ku kojoj ce biti lista svih naslova i signature, a u ISIS-u svi ostali podaci.

Moramo se naci da razjasnimo kako Dubravka mora nadopuniti tablicu prije konverzije (oznaciti sta su serije monografija, a sta su stvarno casopisi).

Jos jedna sitnica oko resursa - za casopise koji nisu uvezani, bilo bi zgodno nabaviti one papirnate fascikle kakve ima NSK.

Pozdrav, Marijana