[Koha] [Fwd: av-gradja]

Dorja Mucnjak dmucnjak at ffzg.hr
Tue Apr 22 13:56:55 CEST 2008

što se mene tiče, budući da neće postojati papirnate inventarne knjige,
mislim da takvu građu sada ne treba obradjivati, nego se može napraviti
popis kako bi se mogla posudjivati građa. bilo bi super kad bi se već sad
mogli dogovoriti tko bi bio zadužen za av-građu u novoj zgradi što bi
uvelike doprinijelo pripremama za otvorenje av-zbirke. to bi bila velika
pomoć i pri izradi templatea jer bi ta osoba bila u stvari jedina zadužena
za takvu građu, što bi druge oslobodilo i rada i edukacije...

sutra dolazim na posal pa dodjem na sastanak - taman nam demosi dolaze u 10