[Koha] [Fwd: av-gradja]

Visnja Novosel visnja.novosel at ffzg.hr
Thu Apr 24 13:45:49 CEST 2008

Hej svima (ili Hei!)
sto se tice av građe bilo bi mozda dovoljno da svi imaju popise u excel
tablicama za pocetak - njih se vjerojatno moze lakse ubaciti u kohu. a i
mogli bismo napraviti jedan zajednicki dokument, buduci da ce cijela
zbirka stajati na jednom mjestu.
vidim da radite punom parom - morat cu puno nadoknađivati kad se vratim!!!
u ponedjeljak idem u posjet Knjižnici društvenih i humanističkih znanosti
u Oslu, pa ce mi sigurno pasti na pamet jos pokoja ideja. Inace, Norveska
je pravo otkrice... :-)
Pozdrav sa suncanog, ali hladnog sjevera - jos ima snijega po brdima
uokolo :-)
Visnja

 što se mene tiče, budući da neće postojati papirnate inventarne knjige,