[Koha] [Fwd: av-gradja]

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Tue Apr 22 21:02:22 CEST 2008

On Tue, Apr 22, 2008 at 11:37:05AM +0200, Iva Melinscak Zlodi wrote:
> ovo je vise pitanje za marijanu, ali ja bih rekla da je bolje da sad ne
> obradjuje tu gradju, vec da za sad utrosi vrijeme na informiranje o
> standardima za obradu av gradje.

> Mozda moze raditi na izradi templatea za obradu av gradje u kohi, pod
> dorjinom supervizijom.

ok daklem, krecemo se..

ajmo se s Tamarom naci, pa procavrljati... u osnovi, treba skuziti u
koja marc polja ugurati podatke koje kasnije hocemo nekako pretrazivati,
sortirati i ispisivati. prvo treba skuziti koje podatke uopce treba
zapisati

takodjer, treba definirati i pravila posudbe za av-gradju (pod Visnjinom
supertelevizijom :))

Irena, imas li ti kakovih standarada pri svojoj knjiznici? ISBD i to..

Greta ima neke podatke u nekoj xsl tablici, i nju ocekuje obrada toga..
tako da i s njom treba sastanak
http://knjiznice.ffzg.hr/webpac/?rm=results&f10=type&v10=avg&f11=library&v11=ffsf

Tamara putuje, s njom dogovor onda sljedeci tjedan, Greta ne znam jel ide?

Marijana