[Koha] Pozdrav iz igraonice

Ivan Mihel imihel at ffzg.hr
Mon Jun 2 10:19:45 CEST 2008

Muči me više primjeraka sveščića časopisa koji se koriste kao ispitna
literatura i koji se posuđuju.
Povukao sam jedan časopis iz baze NSK koji ima Fonetika jer mi se nije dalo
katalogizirati.
Napravio sam 4 primjerka:
1. jedan zbirni za cijeli fond (korištenje u čitaonici) (tu se javlja
problem ako je fond veliki podaci ne stanu u polje)
2. tri primjerka za sveščiće koji su ispitna literatura od kojih dva za
posudbu i jedan (treći) koji se ne posuđuje.
3. Za te sveščiće u više primjeraka lokacija je npr Info pult 4.
U OPACU imam pripombu not for loan, koju sam u katalogu uspio izbrisati, ali
se i dalje vidi.

Što mislite da li bi to bilo na tragu mogućeg rješenja.
Časopis je SOL.
Lijep pozdrav
IJM