[Koha] Pozdrav iz igraonice

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Mon Jun 2 10:39:49 CEST 2008

On Mon, Jun 02, 2008 at 10:19:45AM +0200, Ivan Mihel wrote:
> Muči me više primjeraka sveščića časopisa koji se koriste kao ispitna
> literatura i koji se posuđuju.
> Povukao sam jedan časopis iz baze NSK koji ima Fonetika jer mi se nije
> dalo katalogizirati.

kako vam je to uspjelo? :))
onaj z39.50 je tamo samo probno stavljen, s krivim podacima.
zapravo ne znam jos uvijek prave podatke koje tamo trebam upisati.
jesu li vam poznati ti podaci?

> Napravio sam 4 primjerka:
> 1. jedan zbirni za cijeli fond (korištenje u čitaonici) (tu se javlja
> problem ako je fond veliki podaci ne stanu u polje)

ne cini se dobro - mislim da bi te podatke valjalo popisati u bib dio
zapisa.. al nisam se jos udubila.

> 2. tri primjerka za sveščiće koji su ispitna literatura od kojih dva za
> posudbu i jedan (treći) koji se ne posuđuje.

ovo se cini upotrebljivo.

> 3. Za te sveščiće u više primjeraka lokacija je npr Info pult 4.
> U OPACU imam pripombu not for loan, koju sam u katalogu uspio izbrisati,
> ali se i dalje vidi.

a ovo se cini kao bug. pogledat cu zasto se to desava, pa cemo
popraviti.

Pozdrav, Marijana